Unboxing

De Boekenbuit – Halloween

Hee Lieve Lezers,

Gister is de Halloween boekenbox van de Boekenbuit binnen gekomen!
Wat vooraf al bekend was gemaakt is dat er in deze box een Engelstalige leatherbound boek zit van Barnes & Noble!
Ben je net zo nieuwsgierig als mij, kijk dan mee!


De Goodies

Zoals in elke boekenbox mogen natuurlijk de goodies niet ontbreken, deze box had er in ieder geval genoeg en waren voor mij allemaal een verassing omdat ik geen idee had wat er in zou kunnen zitten

Goodies van de Halloween box
Goodies van de Halloween box

Als eerste vond in een knal oranje tasje, echt super schattig met Charlotte en haar web erop. Het is van een stevig soort vilt gemaakt en een erg leuk hebbedingetje. Vervolgens kwam ik een grote langwerpige lap tegen, dit bleek een Halloween themed kussensloop te zijn! in tegenstelling tot andere kussenslopen die ik in boxen heb gehad, is deze lekker zacht en dus ook fijn zijn om tegenaan te zitten.

Vervolgens kwam voor mij de leukste goodie naar boven, een Funko sleutelhanger van Malifecent! Door de versie met Angelina Jolie is dit eigenlijk mijn favoriete vilain geworden van Disney! De kaars van Jack Skellington (gemaakt door Letters and Lights) ruikt super lekker naar pepernoten, er staat pumpkin spice op maar ik denk meteen aan sinterklaas. De kaars deksel ging er helaas moeilijk af waardoor het potje beschadigde, dit vind ik erg jammer.

Met het graaien in de box kwam ik nog een ketting met een vogel doodshoofd tegen, zelf draag ik dit soort dingen niet, maar ik kan er vast iemand anders blij mee maken.
De laatste en lekkerste goodie waren chocolade munten! gelukkig waren ze nog niet opgegeten voor ik de unboxing foto’s kon maken en schrijven šŸ˜‰


Het Boek

Welk boek er in zat had ik op Google kunnen opzoeken, maar ik wilde me laten verassen.

img_20191018_112711.jpg
Complete boekenbox van Halloween

Het boek in deze box is een verzameling van verhalen getittelt

Classic Supernatural Stories

Het boek zat helemaal in plastic toen voor de unboxing waardoor het boek geen enkel krasje vlekje of wat dan ook had. Wat meteen opviel waren de gouden sprayed pages.

Deze box vind ik tot nu toe wel de leukste die ik heb ontvangen van De Boekenbuit, de box was iets duurder maar ik vond het zeker de meerprijs waard.
Na alles te hebben uitgepakt was de ketting heel logisch en dat vond ik stiekem wel extra leuk.

Wie hebben deze limited box allemaal besteld? en wat vinden jullie ervan?

 

Liefs,

Liz

Plaats een reactie